بالصور امرأة صينية عمرها 700 عام

بواسطة Unknown بتاريخ الأحد، 12 أغسطس 2012 | 2:29 ص

هذه صور لجثة وجدت اثناء التنقيب في حالة ممتازة في شرق الصين حيث يبلغ 

عمرها 700 سنه ويعتقد انها جثة امرأه رفيعة المستوى يعتقد انه من سلالة مينغ 

السلطة الحاكمة في الصين بين 1368 و 1644 وهي في حالة جيده بشكل ملحوظ من 

جلد المرأة ، شعر الرموش ، والوجه .كما لو كانت في الآونة الأخيرة فقط









المصدر : الحياه

14 التعليقات:

عبدالحليم هياق يقول...

لااله اللا الله محمد رسول الله

غير معرف يقول...

لا اله الا الله سبحان الله

غير معرف يقول...

العنوان يدل على الموضوع بس مش دة الموضوع اللى كان فى دماغى انا افتكرته عايشة هههههههههههه

غير معرف يقول...

أنا كمان فتكرت انها عايشة من العنوان

غير معرف يقول...

فكرتها عايشه لكن هذه ليست غريبه عند الاعلام

غير معرف يقول...

وانا مثل الاخ يلي فوق انا فكرت انها عايشة وماتت حديث يعني .. ما بقول هو في حد بعيش 700 عام

غير معرف يقول...

يا جماعة شوفوا كده الكفن بتاعها وطريقه ربطه هي مش الطريقه ديه إسلاميه برده ولا أنا بتهيألي ولا هي ديه طريقه الصين برده في الدفن ولا هي الطريقه ديه كانت معروفه في الصين قبل الإسلام ولا الإسلام هو إليدخل الطريقه ديه الصين؟؟؟؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

سبحان الله القادر على كل شئ

غير معرف يقول...

انا كنت فكراها عيشه من العنوان بس سبحان الله

غير معرف يقول...

سبحان الله العظيم لا حول ولا قوة الا ب الله

Unknown يقول...

كانوا طوال الصينين زمان ياجدع امال جرالهم ايه بس

غير معرف يقول...

كان عندى حق لما كتبت فتعليق الفيس بوك انها جثة قبل قراية الموضوع

غير معرف يقول...

مفتكرتش انها جثة

غير معرف يقول...

الدفن في الصين هو الحرق للناس الغير مسلمين يحرقون جثث بعد عند الموت وخاصة المسيحية :(

إرسال تعليق

المتابعون

بحث هذه المدونة الإلكترونية